hold your horses

kis évvégi katarzis

lilla | 2010-12-31 11:37:31 | 6 hozzászólás

elkezdem nyavajogni, de kitöröltem:) jön a jó rész!

...és persze futottam, és azt gondolom jókat. magamhoz képest. ami egy 3 éves és  egy 14 hónapos kisfiúval, meg egy folyamatosan dolgozó apukával egész jó. pb-futottam 10km-en 21.1-en, és 6 versenyből 4x álltam dobogón,ebből 3 arany. lett egy 4. hely, és egy 11. az 11xx indulóból. szóval elégedett vagyok.

na ennyi a számvetésből elég is lesz. nem nyafogok(kitöröltem, ugye:), és lesz még jobb. ezt mutatja az évvége :)

kétszer sírtam karácsonyi ajándékon: az első az volt, mikor megkaptam első pár mászócipőmet. 1000 éve. köszi Gábor! és most, mikor kaptam egy garmint. nem számítottam rá. és megkönnyeztem. tudom, elég materiális,és még csak nem is házi készítésű, meg csak egy kütyü, de én meg teljesítményorientált vagyok :). de ronda szavak. nagyon örültem. köszi Drágám!

gondolom minden kapcsolat megérik néha egy kis ráncfelvarrásra. hogy időnk legyen egymásra. meg magunkra is. hát elmentünk a mátrába. a kisebb fiam már csak ímmel-ámmal szopik, hát eljött a nagy nap. ott maradtak a fiúk a mamánál, és csak a gyerekülések jöttek velünk.

sílécet nem is vittem. futni készültem. apa sífutni akart, az is biztos klassz, de így beosztva jó volt. utána túráztunk, szaunáztunk, és esténként kétszer rúgtam be 2cent unikumtól, meg egy pohár sörtől. :P

szóval az a futás! beöltöztem, zsebben egy fél csoki, meg egy pár pótzokni. apa elrakatta velem, mert hegymászótapasztalata van. én meg elraktam, hadd örüljön... vittem térképet is, bár az nálam nem sokat számít...

mátrasztistvánból indultam a kék úton át ágasvárra. 4km többet lejtett, mint emelkedett. gyönyörűséges, végig a gerincen, ropogó hóban, kitaposott ösvényen, szikrázó napsütésben. ezt elmondani nem tudom, ezt meg kell futni. Ágasvárról rögtönöztem. kinéztem a zöld- zöld négyzetet, hogy az visszavisz a Csörgő patak !!!!!(hülye!!!!) völgyén keresztül a kiindulási ponthoz. szóval lefutottam az árnyékba. lehagytam egy túrázó párt, rögtön ahogy megláttak előadtam egy hátast- jót nevettünk, és indultam tovább. lent, valahogy több volt a vízátfolyás. patakvölgy: én már itt jártam 4.5 éve. nyáron. olyan botorkálós volt akkor is a sok kő, kötömb, rönk, és ág között, amit a patak odahordott. hát most is ott voltak mindannyian, meg rajtuk puha hó, jég, és a sebes folyású, völgy szélességben, több ágban csörgedező, félig befagyott patak. ment elöttem egy több napos, félig eltemetett nyom, azt követtem, de az illető is összezavarodhatott. így magamtól kerestem egy arra alkalmas rönköt, és átkeltem a jeges víz felett. azért kicsit tojtam ám. onnan már láttam, hogy van mégegy ág, amin át kell menni.  aztán kiderült, hogy volt mégegy, ami megbújt a jég alatt, egész addig, míg rá nem álltam... sssssszzzzz. ekkor fogtam két husángot, és azzal kopogtattam az utat, sőt, azok segítségével jutottam át a patak hátralévő ágán is. volt a vízben két jéggel, meg hóval fedett helyes sipkás kő. megléptem, megtartott, túl voltam a horroron. ennél a résznél nagyon be voltam tojva. láttam magam a jeges vízben fekve, zéró térerővel. mentem tovább. szép nagy zöld jelzés a fán, patak visszakanyar, következő jelzés a túloldalon ismét...és a völgyből nem bírtam kimászni. mert meredek volt, sziklás, nem volt bakancsom, hanem egy klassz, jéggesvízzel töltött, nyári supernovám, ja és hó, hogy ne lássam mit lépek. szóval visszafordultam, pedig a két sipkás követ már előre utáltam. utolértek a túrázók, legnagyobb szerencsémre. a fiú már túl volt a 2 kövön, a lány még csak szemezett velük. na ők kézen fogtak, és egész könnyen átlépdeltem. köszi srácok! erősen futhatnékom volt, mert fáztam. főleg a bal lábam. mire kiértem a völgyből, a jobb is nagyon fázott... béna voltam, na. kicsit feljebb elérkezettnek láttam az időt a zoknicserére. kicsit nehéz volt a merevre fagyott cipőimet visszahúzni, de azért zongorázni lehetett a különbséget. hazafutottam a kéken, de a vekker, még csak 14km-nél állt, apa sem ért vissza. így futottam rá még egy 6ost egy erdészeti úton... a szauna jólesett. a szint több mint 1000m volt.

másnap is mentem, de a zöld négyzetet kihagytam. még sok ilyet szeretnék. kívánok ilyeneket nektek is, akik olvassátok - kinek-kinek vérmérséklete szerint -vízzel, vagy annélkül, ahogy szeretnétek! BUÉK!